طرح ها و مقالات

در این صفحه طرح ها و مقالات و مطالب مهندسی که به رشته تحریر درآورده ام را برای استفاده سایرین به اشتراک گذاشته ام.

طرح ها و مقالات

در این صفحه طرح ها و مقالات و مطالب مهندسی که به رشته تحریر درآورده ام را برای استفاده سایرین به اشتراک گذاشته ام.

کسی که دوست دارد با کارها و خدماتش، خیر و سعادت دیگران را تأمین کند، سعادت خودش را هم تأمین کرده است.

پیوندها

کتاب های علوم روحانی

تنزیل  الکتاب من الله العزیز  الحکیم

علمَ الانسانَ ما لَم یَعلَم

در این مطلب سه جلد از کتابهایم که در زمینه علوم روحانی و فرشته شناسی و هستی شناسی می باشد، قرارداده‌ام.

این علوم برای کسانی که دارای مطالعات یا تجربیات در زمینه علوم روحانی و معنوی هستند یا دارای تحصیلات دینی یا الاهیات هستند، بیشتر کاربردی و ارزشمند هست و قابل فهم و درک است، برای فهمیدن بهتر این کتابها باید ایمان و باور خاصتر و جدیتر به الاهیات و مضوعات دینی داشت. البته یافتن کتابهای ناب و خوب در این موضوعات علم الروح یا فرشته‌شناسی در بازار نسبتاً سخت است و نوشتن این کتابها به مراتب مشکلتر و یاری و استعانت مستقیم حضرت باری تعالی را نیاز دارد. تا کنون پنج جلد از این موضوعات کتاب را تالیف کرده‌ام، که اگر سایر نوشتار متفرقه را از سایر دفاترم جمع آوری کنم ، در مجموع هفت جلد شود.

بسیار به مفید و سودمند بودن این مطالعات و کتابها باور دارم، اگر تحقیقات درست و گسترده راجع به این موضوعات انجام گیرد، از بهترین و گرانقدرترین دانش‌های بشری خواهد گردید. که البته تاکنون این علم بطور کامل به بشر اعطا نشده و متاسفانه عالمان دینی هم تلاش زیاد یا صحیح برای کسب و فراگیری این علوم برنداشته‌اند ، اندک افرادی که علم بسیار جزیی در این موضوعات داشته اند، شدیداً این علوم بسیار مفید را مخفی نگه‌داشته‌اند.

البته متاسفانه تا کنون فرصت نکرده‌ام، که این دفاتر را مرتب و موضوع‌بندی کنم، و بصورت یک متن پیوسته تالیف کنم، که مسلماً دانشجویان و محققین حوزوی و دانشگاهی با امکانات بیشتری که دارند، به راحتی قادر به انجام این امر هستند و در آینده این کار را انجام خواهم داد.

امیدوارم که مورد استفاده قرارگیرد، و من الله توفیق